Μάιος 2016 .Μια πολλά υποσχόμενη μάρκα χρειάζεται μια κομψή παρουσίαση στο κοινό

Όταν η γκάμα των προϊόντων προσδιορίστηκε, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε την έναρξη του HobbyFirst. Η παρουσίαση έπρεπε να είναι διεθνής. Αυτό εγγυάται άμεσα μια αλληλεπίδραση των προϊόντων μας, μεταξύ του brand και των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

Το Interzoo θα ήταν η τέλεια ευκαιρία, διότι είναι η κορυφαία έκθεση διεθνώς της βιομηχανίας των κατοικίδιων ζώων. Η προθεσμία μας είχε καθοριστεί! Επειδή θέλαμε να εισαγάγουμε όλο το φάσμα των προϊόντων των 100 νύξεων ταυτόχρονα, το περίπτερο μας έπρεπε να είναι αρκετά μεγάλο για να το κάνουμε αυτό, γι 'αυτό επιλέξαμε ένα νησί σχεδόν 150 m². Το περίπτερό μας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει πλήρως την ατμόσφαιρα του HobbyFirst, γι 'αυτό αποφασίσαμε να μην το κατασκευάσουμε από τα συνήθη υλικά. Το ξύλο θα είναι το κύριο δομικό μας υλικό, ταιριάζοντας απόλυτα με το εταιρικό μας ξύλινο φόντο. Οι επισκέπτες μας θα πρέπει να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους στο περίπτερό μας και να αισθάνονται συνδεδεμένοι με το εμπορικό μας σήμα. Λάβαμε αρκετά σοβαρά αυτή τη σύνδεση, με το σχεδιασμό και την οικοδόμηση ενός δεντρόσπιτου. Ακριβώς όπως θα έκαναν ο παππούς και εγγονός της ιστορία μας.

Οι επισκέπτες μπορούν να τακτοποιηθούν στο δεντρόσπιτο μας, να ανακαλύψουν τις αξίες του brand και να έχουν κατ’ιδίαν συνομιλίες με την ομάδα πωλήσεών μας

Μπορούν στη συνέχεια να έρθουν σε άμεση επαφή με την τροφή μας στις σκαφίδες όπου παρουσιάζονται τα διαφορετικά δείγματα ζωοτροφών στο κοινό. Οι επισκέπτες μπορούν να περπατήσουν ανάμεσα στους κορμούς και τις νέες συσκευασίες μας στο λιβάδι των προϊόντων.

 Επισκεφτήκατε και το περίπτερό μας;
Συνδεθείτε μαζί μας και δημοσιεύσετε τις φωτογραφίες σας στη σελίδα μας στο Facebook